1 Jul 2011

Naughty

Berdasarkan tittle post kali ni normal la kalau kite nakal time sekolah en. haha, macam aku la tu. kalau nak cakap aku skema huh salah orang la tu. hehe, aku lagi nakal gilakkk kalau korang nak tau la just tak pernah kantoi je. haha, biasela budak profesional memang cemgini. haha, sengal jer.

Semalam, nak balik rumah atas alasan 'urusan keluarga'. pihak sekolah dah bagi permission. so, takde hal lah nak balik sesuka hati en. tapi balik tumpang kawan jela. takde sape nak amek aku. haha, sadis giler. around pukul 3 dah solat zohor sumer warden sampai kat aspuri. shittt ! nape die sampai ? kalau die nampak aku balik dah komferm lah die tahan. hahaa, so, dari sini lah bermulanye aksi nakal aku. cop, bukan aku sorang je. ade lagi tige orang kawan aku ye. tapi dieorang tak bagi mention name kat sini. so, aku panggil bukan name sebenar jela eh. haha

okay. sorang kawan aku (gigi bukan name sebenar) dah lepas sebab ade orang dah amek die. memang kami sumer dapat permission daripada pihak sekolah boleh balik atas sebab sebab yang tertentu en tapi kalau warden dapat tau die boleh cancelkan permission tu anytime jer. kejam en. huh, cemgitu la. nak lari daripada di ' cancelkan ' oleh warden, kiteorang desperate lari keluar senyap senyap. tapi takde istilah fly la dalam ni en sebab dah ade permission en. kalau ade jugak yang tu memang mintak penyepak la dengan aku en. 

So, tinggal lagi tige orang en termasuk aku. kiteorang decide nak tunggu kat pakcik guard sebab bile ade guard nih selamat sikit en. haha, bajet. so, nasib baik ade kawan yang sekepale dengan kiteorang ni tolong tengokkan line clear ke tak sebab kiteorang nak pergi jalan kaki keluar duduk kat pakcik guard tu. jarak aspuri dengan pakcik guard tu jauh la jugak . kene turun naik bukit jugak. dengan barang member aku yang banyak tu and aku pun terpakse tolong bawakkan. ikutkan hati aku tinggalkan je barang barang tu then aku bla tapi sebab tak pentingkan diri sendiri aku tolong ar bawakkan en. haha, so, bile on the way nak keluar ade sorang pakcik dalam kereta entah nak jumpe anak agaknye en cakap kat kiteorang cenggini.

                                                           " lari eh ? "

                                                        " mane ade ! "

Memang mintak penyepak ah pakcik tuh. diam ah. sibok je nak tau. maybe nampak kiteorang ni macam fly je en. dah la tengah serabot time tuh. heh, haha. so, lepas dah tande register keluar kat pakcik guard kiteorang pun tunggu atok kawan aku tu. agak lame jugak sampai thirty minutes cenggitu ar. memang susah jugak kalau takde sedare mare kat negeri sendiri ni. susah nak suruh amek bile time time darurat cemgini. haha, then, lepas atok kawan aku tu sampai kiteorang kena pergi amek makcik kawan aku tu kat tempat kerja die dulu. then, yang aku ni dah pening/mabuk/nak pengsan/lapar/haus gilakkk time tu. haha, tapi bukan aku sorang je. ade sorang kawan aku ni ( laura bukan name sebenar) pun cemgitu jugak. haha, normal la tu.

Lepas amek makcik kawan aku tu kiteorang pergi makan kat tesco jap. around pukul 6 lak jugak. lame en. dah kenyang sume so, sampai umah aku pukul 7 cenggitu. memang lame ah. tapi ni la kenakalan aku. banyak lagi sebenarnye. tapi nanti nanti la eh aku citer sebab nanti kantoi la pulak en. budak profesional tak nak tunjukkan kenakalan die sebab nak jage image. haha, bajet.okay lah nak buat homework ni. ade projek. hee, kbye. love you.

No comments:

Post a Comment