2 Jul 2011

Demam

Assalamualaikum.



Erk. haha, abang aku tengah demam sekarang. terok gilakkk beb. suhu 40 'c , haha. dulu time aku demam 37 'c je. rupenye abang aku lagi terok beb. haih , semalam die menggigil cam orang kena sawan. pergh , gilakkk ah. aku pun dah takot tapi sifat empati takde pun. haha, kuanghajo tuh. tapi die kalau sakit cenggini menyusahkan aku la sebab die akan jadi makin menggedik pulak dengan mak aku. ish , nak suruh masak itu la ini la. dulu time aku demam takde pun cenggitu. anak laki memang cenggini ea kalau demam. haha, ouh camtu. means aku lagi kuat daripada die la meyh. huh , nanti aku pun nak buat cenggini jugak ah. eh , what the hell lah weh. takde mase aku nak genyah genyah dengan my mom taw. huh, nada tak puas hati nih. haha, takde la guraw jek. gua sayang same itu abang gua beb. cemmane pun die tetap gua munye abang yang semattt meyh. heehee

Malam tadi tengah tengah malam buta my mom hantar pergi klinik amek injection sebab suhu die dah kritikal. senang citer nak baik amek injection ye macam aku dulu. heheh , tapi en time time cenggini la aku amek kesempatan. my mom masak bubur die taknak abeskan so aku hape lagi abeskan jela. orang demam memang bisu ea ? sebab abang aku cakap dengan aku cam whispered dengan orang sebelah die je. hahahahaha, so , aku kena duduk sebelah die dengar ape die cakap. memang dah takde energy habes ah abang aku nih. haiyyyooo.... takde kerja aku nak berkepit dengan die 24 jam.

Punca die jadik cemgini sebab..........die suke main futsal malam malam. mak aku selalu dah sound tapi die tak makan saman. dah la die tangah praktikal. huhu, tu la lain kali dengar cakap mak. tau tau tau ! puas mak aku marah sebab die demam terok cemgini sampai haku pun kena marah tanpa sebab. heh, ma relax ma. anak mak yang omey nih takde buat pape pun tau. :'( heheh , tapi naseb baik abang aku lagi sorang tolong pujukkan aku. ouh so cwiiittt. haha , thank you bro mizan. lebiu. dah jangan puji die lebih lebih nanti die kembang habes. hee

Okay gua ade kerja meyh kat umah. gua pergi dulu. hehe, kbye. love you  :)

No comments:

Post a Comment