19 Aug 2011

Mish meyh.

Assalamualaikum. Hai :-)

Puase tak ? Aku puase !  Sape sape yang tak puase tu die tak comey lahhh. :-P hehe , so kalau nak comey esok kena puase taw. HAHA 


 Aku dalam keadaan yang tak berape nak sehat niyh. demam lah pulak time time puase cemni. haduyaiii. dah lame tak meng-update belog then aku nak citer lah satu mende nih. hehe , pengetua baru sekolah aku dah ade belog dah. haish , die nak jugak buat sumer niyh. haha , tapi bagus jugak sebab banyak info yang aku patut taw exspecially student tech jazz aku tuh. Bile nampak je takwim sekolah aku tersentap kejap sebab nampak perkataan TRIAL SPM kat situ. The words make me crazy la. mengikut takwim sekolah tu maybe 12 sept and after raye tu. huh , tapi takpe la. berjuang untuk masa depan. haha , last exam haritu resultnyerrr kurang memuaskan la. then , lepas niyh dah trial. so, rase macam agak shock jugak lah en. tapi aku akan try the best lah untuk spm tahun niyh. gp sekolah 3.80 , so , takde yang mustahil dalam dunie ni en. Don't worry. kalau kite tak berjaye sekarang pun kite akan dapat kejayaannye next time. Allah tu Maha Adil :-)

Sorry la sebab post entry kali niyh pendek sangattt . dah tak tahan niyh. nak kena makan ubat then tidur. lagipun esok ade banyak kerja nak kena buat even aku demam. huh , takpelah. boleh dapat duet raye and pahala lebih. haha , betowl en?
Before that , tengok lah belog pengetua niyh. Sajew nak promote belog die niyh. HAHA http://jasinbest.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment