31 Jul 2011

Akak !


Assalamualaikum. Hai  :D

Gambar kat atas tu nak tau tak sape yang bagi ? pakwe !? hmmm. mane ade pakwe maa. bukan pakwe la tapi my soul sister :) Her name is Alfiera Anuar. Aku rase aku pernah story kowt dulu. hehe, takpe. kalau tak kenal lagi click je Alfiera Anuar okayyy. Aku pown tak bape nak tau ape motif die bagi gambar ni. Maybe rindu kowttt. Takpun sayang aku kowttt. Takpun nak pujowk aku sebab aku merajowk dengan die hari tuh. haha, Bluweeekkkk ! Padan muke. Tu laa... sape suruh buat jahat dengan maira. ceh., haha.

Eh jap2 die text aku ni. haha, ni hah pesanan die :

Deb.. Goodluck 4 trial. Do your best n Allah will do the rest. InsyaAllah.. Xmo noty2, ingt Allah, solat jangan tggl. N especially selamat menunaikan ibadah puase ramadhan. Miss u. B-)

Heh, adeh ! Si keding ni selalu buat aku macam budak kecik larh. Aku tau sume tu. Dah bape kali die nak pesan. haha, tapi pesanan die kali ni buat aku macam nak nanges larh. Taktau sebab ape. Maybe sebab exam is around the corner kowttt. hehe, Pape pown thanksss keding ! haha, maira ingat pesanan tuh selalu. Love you and miss you jugakkk ! Muahhhxxx100x... Ade mase kite jumpe okay.. Jangan lupe bawak abg arab sekali. Abg arab nak jumpe maira tu. hahahahah ! Jgn jelessss... Kbye ! wassalammm....

No comments:

Post a Comment