10 Jun 2011

Sedihhhhhhhhh :'(

Best en bile tengok orang couple nih . tapi yang peritnye bile dah ade admirer . admirer means orang yang kite minat diam diam . shhhhhh , lebih kurang cenggitu arh . bila dah minat mula la suka . bila dah suka mula lah sayang , rindu , cinta sume and blablablabla . anything else . actually I'm in a not good mood taw . tapi takpe lah untuk korang en .  naseb korang ada . boleh happy happy lagi . hee , eh continue . tapi nape orang laki susah nak paham orang perempuan ek ? nape dorang tak pandai nak tau yang kita ni suka die ? haish , kan kan ? herm , and bila si dia suke someone mula lah kite ni gelabah , nasi berlauk tu pun kita rase tawar semacam . betul ke ayat aku ni ? hah , hentam jelaa . mandi pun tak basah , tak boleh tidur la hape la . itu lahhh orang perempuan . yelaa , orang perempuan ni naluri hati die lembut . mane boleh nak marah marah tak tentu pasal en . kalau marah pun ade sebab . org giler je yang marah tak bersebab tu . haha . and itu lah yang berlaku pada aku sekarang ni . herm , tapi nak buat macam mane en . dah laki tu macam agak tak berperasaan la kat kite ni . tau la kita ni tak secantik yang BARU tu en . saya doakan dia bahagia je la dengan yang tersayang dia tu . itu je yang mampu aku lakukan even my heart it's hurts know . hermmm , maybe bukan jodoh aku dengan dia en tapi takpe lahhh . hope dia tak lupa aku bila dah ade yang baru tu . huh , malasssssssssssss . kbye . sorry geng :'(

No comments:

Post a Comment