24 Jun 2011

NG (Najihah Ghazali)

Aku mula jatuh hati kepadamu . Di saat kau kata cinta padaku . eh , haha . hoytttt , Jieha ! post entry ni khas untuk kau sengal/babun/mengong haha . takde la guraw je . okay girl/baby/cute/sweet/keding . hee , aku nak cakap ni tapi tulis je nih . bace taw . sampai habes .

Aku taw kau ade banyak problem personal matter sekarang nih en en . kau ' berlaga ' dengan jiran sebelah kite tu en en . and lagi banyak problem bile you say ' NAK BALIK BLOK E ! ' en en . sampai aku , anem , ira men kejar kejar dengan kau en . malam malam en . sebab kau cakap ade ' orang ' HALAU kau en en . meh sini aku lempang/sepak/tumbuk/maki/sumpah/masukkan die dalam jail/hantar die kat tanjung rambutan/ kat ' orang ' tuh . aku tau perasaan kau Jie . 

Mule mule kau cakap NAK PINDAH aku cam agak marah/merajuk/nanges/ giler shittt ah . kau pun tau en . sampai aku tak tidur dorm an an . tapi aku nak bagitau yang kau pun ade hak jugak nak pindah balik blok kau tuh . *lepas ni jangan cakap dgn Siti tu dorm Siti je taw . haha , dorm kau jugak . aku dah tak kesah kalau betul la kau nak pindah blok tu . lagipun kau ade kawan en kat sane . so , takde la kau boring sangat .

Tapi kalau nak di ikutkan ramai je penghuni blok E yang fly blok lain kan . kalau ' orang ' tuh nak cakap " YANG BLOK E TU BALIK LA TEMPAT ASAL " cenngitu lah en yang kite dengar en . means die pun HALAU budak blok E yang lain jugak en . tuh kalau aku bagitau NIEYHA en agak agak ape dorang dapat ek . aku rase high 5 kat pipi dorang tu . hahahaha . jangan main main . aku baruah dalam hal ni .

Tapi kalau hati kau suruh pindah aku tak boleh nak buat ape la . aku doakan kau gembira duduk sane tau . kau mesti jadi baik nanti en . nanti mesti kau jadi pandai . pastu , nanti ajar la aku lagi tau tau . ingat tau aku tak pernah halau kau and tak pernah tak bagi kau masuk dorm aku . did you understand girl ? yes ! Jie paham ! heheee

Kalau kau nak datang dorm aku suke hati macam nak buat hotel ke . boleh check in sume tu aku bagi je . aku izinkan . kau jangan risau . lagipun kat sekolah kite boleh gossip gossip lagi en .  kat bilik prep kite boleh buat bising lagi en . eh , nak spm dah . kite boleh study sesame lagi en . cume satu je aku mintak . pleaseeeeeeee . jangan la lupe kat aku , ira , ina , aira , diba , acha , aishah , anem , sue and adek adek dorm aku . okay . papepun kau tetap kawan kiteorang taw . *macam ayat untuk ' budak ' tu jeh . hahahaha . ssshhhh

Aku nak bagitau yang aku suke giler kau yang sekarang . paham ? paham en . paham paham jela . aku harap kau teruskan usehe kau tu nak berubah tau . ari tu tengok kau berubah sejuk giler ati aku . aku rase sejuk jugak perut mak kau time tu . series aku tak tipu . sumpah . haha , aku jamin la Jie kalau kau betul betul dah berubah nanti kau akan dapat NS yang lagi baik arh . hehe

Lagi sekali aku tegaskan . Aku tak pernah halau kau and tak pernah tak bagi kau masuk dorm aku . okay , tu je nak bagitau wasiat aku ni . I LOVE YOU AND WE LOVE YOU ! nanti kite hang out sesame lagi ea . kbye ! muuuuuuuaaaaaaahhhhhhhxxxxxx ...








No comments:

Post a Comment